Eilen työstelin lopuistakin kaavioita ensimmäiset analyysiversiot. Pitää ottaa uutta kierrosta jossain vaihees, jotta sais mahdollisesti uutta näkökulmaa aiheeseen. Johdantoo ja pohdintaakin aloteltu. Joitain ohjaajan antamia korjausehdotuksia on tehty. Alkaa olemaan lähinnä sellasta tekstin muokkaamista, kun jokaisessa kohdassa alkaa olemaan jotakin. Paitsi hakukonemarkkinointia ja sosiaalista mediaa vois selittää vielä ja joitain termejäkin avata käsitteistöön. Eilen illalla oli kielellisen tarkistuksen tekevä opettaja avannut laittamani postin. Jännä nähä, millo kommenteilla varustettua versiota pukkaa takaisin. Tarkotuksena ois saada hommat sellaselle mallille, et sitten kun kommenttia opettajalta tulee niin niiden korjausten jälkeen olisi työ sellasessa kunnossa, että voisi taas laittaa ohjaajalle kommentoitavaks. Eli siis koetan työstää noi kaikki kirjotettavat asiat kirjotetuiksi mahdollisimman nopsaan.