Hups. Myönnän! Eipä tullu kirjotettuu sillä viikolla enempää opparii, vaikka kovasti meinasin edellisessä kirjotuksessa. Piti reissailla pitkiinsä ja riitti kaikkee touhua. Ei tehny flunssalle yhtää hyvää, ku ei malttanu olla paikoillaan. Tässä jo neljättä viikkoa mennään, mut sentää jälellä enää vaa ajoittainen yskä. Tänä aamuna sit heräsin, kuten tavallista joskus viiden jälkeen, mutta tässä aamussa oli erikoista se, että en saanut heräämisen jälkeen unta uudelleen. Syynä tähän se, että iski stressi opparin suhteen. Olin sitten puoli kuuden aikoihin koneella ihmettelemässä, mitä kirjoittelisin. Ei onneksi tarvinnut kauaa miettiä, kunhan sain selvitettyä, mistä kaikista sosiaalisista medioista piti oppariin kirjoitella esittelyjä.
Aikaisemmin kirjoittelin Facebookista esittelyn. Tänään kirjoittelin Twitteristä, Windows Live Messengeristä, IRC-Galleriasta, Spotifysta ja MySpacesta sekä YouTubesta. Messengerin ja MySpacen osalta tekstit vielä vähän kesken, mut huomenna jatkan niitä. Lähteet on valmiina ni sillee pelkkää kirjottamista sit ois vaa luvassa :) Yritän huomenna muokata tutkimussuunnitelmaakin. En ymmärrä, miten oon onnistunu tehokkaasti koko kesän väistelemään sitä. Huomenna aamusta on menoa ja illasta kans, joten täytyy olla päivällä tehokkaana, et sais hommii edistettyy.